Czego szukasz na tej stronie?

niedziela, 18 sierpnia 2013

Do jakiej dziewczyny jesteś podobna?


Hej przygotowałam dla was mały test w którym sprawdzicie do której dziewczyny z Violetty jestesście podobni 

1. Jaki jest twój styl ?

A. Skromny
B. Różny , czasem taki czasem taki
C. Błysczący , święcący jak gwiazdy
D. Modny i tyle

2. Jaką piosenkę najchętnej zaśpiewasz i z kim ?

A. Obojętnie jaka piosenka i z kim po prosty liczy się zabawa
B. Juntos somes mas z wszystkimi
C. Sama Te Creo
D. Z przyjaciółmi

3. Jaki jest twój ulubiony kolor ?

A. Niebieski bo to szczęśliwy
B. Zielony bo kojarzy się z przyrodą
C. Złoty i żaden inny
D. Lubię czerwony

4. Gdy twoja przyjaciółka wybiera się na imprezę a nie ma co na siebie włożyc to co robisz ?

A. Pociecieszam ją i daje jej swoje
B. Oczywiście jej pomagam i próbuje załatwić jakieś ciuchy
C. Co mnie to obchodzi ? Niby mam jej pomóć ? Co ?
D. Pożyczam jej kasę na ciuchy

5. Jakiego chłopaka najbardziej lubisz ?

A. Chyba Marco
B. Broduey jest super
C. Tomi on jest jak książe z bajki a ja jestem jego księzniczką
D. Yyyy ...... noooo chybaaaa ... Maxi !!!!!!!

No i co kto wam wyszedł ? Ja mam tak : A , A , A , A i D  Czyli Francesce  A wam kto wyszedł ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz