Sukces "Violetty"
„Violetta” to już nie tylko argentyński serial telewizyjny produkowany dla Disneya. To także wielkie muzyczne show, które przyciąga uwagę dzieci i nastolatków w Ameryce i w Europie. Już wkrótce młodzi aktorzy – m.in. Martina Stoessel (serialowa „Violetta”), Mercedes Rodríguez Lambre (Ludmiła), Jorge Blanco (León) i Diego Domínguez (Diego) - ruszą w trasę po Chile, Brazylii, Urugwaju, Wenezueli, Meksyku i oczywście po Argentynie. Pod koniec roku zawitają także do Europy z serią koncertów w Hiszpanii (bilety w Madrycie, Bilbao i Sewilli już zostały wyprzedane!), we Francji i we Włoszech. Przewidywana liczba spektakli muzycznych wynosi aż69!
Chociaż jak dotąd żaden organizator nie zainteresował się przygotowaniem koncertu dla polskich miłośników „Violetty”, fani nie mają powodów do narzekań. Już od kilku tygodni w sprzedaży jest krążek ze ścieżką dźwiękową z serialu, a 5 sierpnia Disney Channel rozpoczął emisję ostatnich odcinków (61-80) pierwszego sezonu.
Argentyna jest bezwzględnym liderem w produkowaniu seriali dla dzieci i młodzieży, które ze szklanego ekranu przeniosły się także na scenę teatralną z żywą publicznością. „Chiquititas”, „Rebelde Way”, „Floricienta”, „Patito feo” czy „Casi ángeles” są dobrze znane młodszej widowni w całej Ameryce Południowej oraz w Europie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz