Czego szukasz na tej stronie?

piątek, 11 lipca 2014

Nowa płyta-Violetta 3

W Hiszpanii i Argentynie pojawił się nowa płyta Violetta z 3 sezonu. Nosi ona nazwę "Gira Mi Cancio" w tłumaczeniu na nasz język: "Trasa moją piosenką".
Płyta ma bardzo ładna szatę graficzną, oczywiście na okładce jest Violetta. Płyta ma 13 piosenek z 3 sezonu.
Niestety album nie jest dostępny jeszcze w Polsce, ale jak się pojawi to na 100% go kupie. I Wam zrecenzuje.
Mam dla Was dobrą wiadomość w internecie ukazało się zdjęcie gadżetu i piosenki na tej płycie.



Piosenki z płyty:
  1. En Gira
  2. Amur En El Aire
  3. Supercreatna
  4. Enceder Nuestra Luz
  5. Ser Quien Soy;
  6. Quiero;
  7. Rescata Mi Corazon;
  8. Aprendi a Decir Adios;
  9. Descubri;
  10. Queen Of The Dance Floor;
  11. Underneath It All;
  12. A Mi Lado;
  13. Friends Till The End
I jak Wam się podoba płyta?
~Adminka Naty



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz